2016-05-11

Despre Săptămâna Altfel, de David Govoreanu


      Săptămâna Altfel a fost una deosebită pentru toţi. am Făcut multe activităţi frumoase.

      La ferma şi Şcoala Cornăţel am fost în prima zi. Am văzut animale.
      Am văzut: cai, măgari, ponei, căţei, peşti, vaci, găini, un, curcan o căprioară, păuni, şi iepuraşi. Mi-au plăcut cel mai mult caii.

      Marţi am fost la Trans Agape. Am văzut cum se face pîinea. Şi am mai văzut cum se fac tăiţeii. Am văzut un mixer mai mare pe care îl folosesc acolo. Oamenii erau îmbrăcaţi în alb.

      Miercuri am făcut în performer şi ne-am jucat. Joi am făcut la fel şi ne-am jucat.

      Vineri am fost la teatru. M-am uitat la jocurile de acolo şi m-am uitat la păpuşi. A fost foarte frumos.


              Govoreanu David Gabriel, clasa I

No comments:

Post a Comment