2014-11-25

Desene, clasa IA / IB


Desenele noastre

       Una din lecțiile de anul acesta a fost dedicată programului Paint. Am învățat cum să desenăm, folosind acest program foarte plăcut copiilor.
      Pentru început, am parcurs câteva noțiuni generale, cum a fi: ce este Paint, cum deschidem programul, am analizat meniurile, respetiv bara de instrumente, bara de culori si texte. 
      Apoi am trecut efectiv la lucru. Primele noastre teme au fost modele geometrice. Ne-a plăcut să vedem cum putem realiza desene geometrice, folosind doar cercuri, pătrate, dreptunghiuri, etc.  A doua temă a fost dedicată Toamnei. Am realizat o suită de desene cu această temă.

      Pe viitor, vom încerca să realizăm desene pentru toate articolele pe care le vom scrie. 

      Iată cateva din primele realizări ale copiilor de clasa I, realizate cu Paint:



















desen de Mara Hociotă


 Desen de Raluca Popa

 Desen de Daria Corjescu


Mulțumim pentru atenție!



No comments:

Post a Comment