2014-11-19

Fotbalul, pasiunea mea, de Baba Răzvan


   Fotbalul, pasiunea mea

Pasiunea mea este de-a juca fotbal cu prietenii.

      Într-o zi, când era cald, am fost la stadionul de fotbal cu prietenii.
Când am început jocul, eu eram atacant dreapta, iar prietenul meu, Robert, era atacant stânga. Începe meciul, îi dau pase, iar el driblează pe tot terenul.
Am ajuns în careul cel mare, iar eu îi cer pase, el îmi dă centrare. Eu dau cu capul în minge şi mingea intră în poartă. 
Prietenii mei Robert şi Alex sunt fericiţi alături de mine.

Este pauză, iar noi suntem în vestiare, iar eu sunt cel mai obosit.
Intrăm din nou  în teren. De data asta nu pot juca pentru că am avut o crampă la picior. A jucat altcineva în locul meu.

Acum aş vrea să vă dau niste sfaturi:
1 - să aveţi grijă să nu intraţi rău la picior;
2 - să fiţi atenţi la joc;
3 - să daţi goluri multe.


Vă mulţumesc!

Numele meu este Baba Răzvan şi cunt clasa a V-a



No comments:

Post a Comment